Registre Municipal d'Associacions
  • Què és i per a què serveix?
 
El Registre municipal d'Associacions té per objecte la inscripció de totes les associacions sense ànim de lucre que actuen en l'àmbit territorial de Manuel.
 
  • Qui ho pot demanar?

Totes les associacions sense ànim de lucre que tinguin per objecte la defensa, el foment o la millora dels interessos generals o sectorials dels veïns i veïnes de Manuel.
 
  • Quins documents s'han de portar?
1. Sol·licitud.
2. Fitxa d'inscripció. Còpia del DNI del president/a de l'entitat.
3. Acta fundacional de l'entitat.
4. Estatuts.
5. Còpia del NIF de l'entitat.
6. Còpia de la inscripció en el Registre General d'Associacions i/o en altres registres públics.

 
  • Quin cost té?

Gratuït.
 
  • Quan es pot fer?

En qualsevol moment.
 
  • Com i on es pot presentar?

Al registre de l'Ajuntament de Manuel.
 
  • On es pot trobar més informació?

El Reglament del registre municipal d'associacions regula el seu funcionament.
 
  • Informació d'interés:
 
Per poder concórrer a la convocatòria anual de subvencions que convoca l'Ajuntament de Manuel, és imprescindible que les entitats estiguin inscrites al Registre Municipal d'Associacions.
 

Formulari de cerca

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30